Veelgestelde vragen

Alle NUC configuraties worden geassembleerd, geïnstalleerd en volledig geupdate geleverd.

Hieronder staan de antwoorden op van veel gestelde vragen.

Staat uw vraag er niet bij of komt u er niet uit, neem dan gerust contact met ons op!

  • Kan ik een Intel NUC PC samenstellen naar mijn wensen?
    Ja, u kunt elke Intel NUC PC helemaal samenstellen naar uw eigen wens,
    zoals model, merk keuze van geheugen of SSD en besturingssysteem keuze
    van Windows of Linux.
  • Kan ik een images samenstellen voor mijn bedrijf?
    Ja, u kunt elke images van een Intel NUC PC helemaal samenstellen voor uw bedrijf.
  • Hoe ontvang ik een gratis recovery USB stick?
    U kunt bij elke bestelling een gratis recovery stick aanvragen
    bij het onderwerp “opmerkingen”
  • Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
    Nederland: € 10,00
    België: € 15,00
    Duitsland: € 15,00
  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, morgen in huis.

    Als het factuurbedrag voor 17:00 uur is ontvangen op onze rekening,
    word uw bestelling vandaag nog verstuurd. Zodra wij uw bestelling hebben ingepakt
    melden wij deze aan bij PostNL of DPD en u krijgt het Track & Trace-nummer
    toegestuurd per e-mail waarmee u de bestelling kunt volgen.

  • Kan ik mijn bestelling vandaag ook afhalen?
    U kunt de bestelling afhalen bij de afhaalbalie op de volgende werkdagen:

    Op werkdagen voor 09:00 uur besteld, kunt u de bestelling vanaf 11:00 uur afhalen
    Op werkdagen voor 11:00 uur besteld, kunt u de bestelling vanaf 13:00 uur afhalen
    Op werkdagen voor 13:00 uur besteld, kunt u de bestelling vanaf 15:00 uur afhalen
    Op werkdagen voor 15:00 uur besteld, kunt u de bestelling vanaf 17:00 uur afhalen

    Voor meer informatie zie betalings- en leveringsvoorwaarden

  • Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
    + Vooruitbetaling
    + Betalen op rekening
    + iDEAL
    + Belfius Direct Net
    + ING Home’Pay
    + KBC/CBC Betaalknop
    + Bancontact

    Voor meer informatie, zie betalings- en leveringsvoorwaarden

  • Ik krijg mijn product niet goed werkend. Kunnen jullie mij helpen?
    Voor technische ondersteuning kunt u zowel telefonisch als via de mail
    contact opnemen met onze klantenservice. +31 (0)547 769012
  • Mijn product is defect. Heb ik nog garantie?
    Als uw product zich binnen de garantieperiode bevindt en je het op normale wijze
    hebt gebruikt, dan heeft u garantie. We zullen uw product kosteloos vervangen of
    (laten) repareren. De garantieperiode van uw product staat aangegeven op uw factuur.
    Alle Intel NUC PC’s hebben een standaard garantie van 3 jaar.
  • De verpakking van mijn afgeleverde bestelling is beschadigd. Wat moet ik doen?
    Als u bij aflevering al kunt zien dat de levering beschadigd is óf dat deze open is of is
    geweest, adviseren wij u om deze te weigeren. Wij ontvangen de levering dan retour.
    Om toch zo snel mogelijk over uw producten te kunnen beschikken, kunt u ons van
    uw weigering en de reden hiervoor alvast op de hoogte stellen.
    Na ontvangst van uw bestelling, zullen wij de zending zo snel mogelijk opnieuw versturen.
    Mocht u van mening zijn dat de schade aan de zending geen invloed heeft gehad op
    de kwaliteit van de producten, dan kunt u overwegen het pakket toch te accepteren.
    In dat geval kunt u het beste foto’s maken van het pakket. Blijkt achteraf dat er toch
    schade aan de inhoud is aangericht, dan verzoeken wij u dit direct aan onze
    klantenservice te melden via +31 (0)547 769012