Veelgestelde vragen

Hieronder vind u de antwoorden op de meest veelgestelde vragen.

Wij hebben deze vragen in categorieën verdeeld, zodat u het antwoord op uw vraag makkelijk kunt vinden.

Vragen over bestellen:

Kan ik als zakelijke klant of particulier producten bestellen?

Ja, u kunt zowel als zakelijke klant of particulier producten bestellen via onze webshop.

Kan ik een eigen configuratie samenstellen naar mijn wensen?

Ja, u kunt elke configuratie helemaal samenstellen naar uw eigen wens.

Hoelang heb ik garantie op een computer van Kooiker Automatisering?

U heeft op een computer een standaard garantie van 3 jaar.

Vragen over Windows:

Is een nieuwe computer al voor geïnstalleerd en geüpdatet?

Ja, de computer is al voor geïnstalleerd met Windows 10 of 11 Pro en volledige geüpdatet.

Welke Windows 10 of 11 Pro licentie wordt er standaard bij een nieuwe computer geleverd?

Wij verkopen alleen Windows 10 of 11 Pro OEM licenties.
OEM-licenties mogen wij van Microsoft alleen verkopen en activeren op nieuwe computers.

Is een Windows 10 of 11 Pro OEM licentie al geactiveerd op een nieuwe computer?

Ja, Windows 10 of 11 Pro OEM licentie is altijd door ons al geactiveerd.
Uw Windows licentie wordt gekoppeld en geactiveerd in de firmware op het moederbord,
zodat u later nooit meer uw computer opnieuw hoeft te activeren.

In welke talen wordt Windows 10 of 11 Pro al voor geïnstalleerd op een nieuwe computer?

– Nederlands
– Duits
– Engels (UK)
– Engels (US)
– Spaans
– Frans
– Italiaans

Kan ik Windows 10 Pro gratis upgraden naar Windows 11 Pro?

Ja, u kunt Windows 10 Pro gratis upgraden naar Windows 11 Pro.

Windows 10 of 11 Pro opnieuw installeren in 10 stappen

1. Start de Intel NUC PC op
2. Zodra het aangaat druk op de F10 toets
3. Kies voor UEFI : USB : VendorCoProductCode 2.0 : Part 0 : OS Bootloader
4. Wanneer de Windows Setup is opgestart, klik op volgende
5. In het volgende venster selecteer je installeren
6. Klik op volgende, ik heb geen product code (uw product code is al geactiveerd op uw Intel NUC tijdens uw aankoop)
7. Selecteer: Windows 10 of 11 Pro en klik op volgende
8. Selecteer: Ik ga akkoord met de licentievoorwaarden en klik op volgende
9. Selecteer: De optie aangepast: alleen Windows installeren (Geavanceerd) en klik op volgende
10. Verwijder alles partities totdat u 1 partitie overhoud (niet toegewezen partitie) en klik op volgende

Vragen over verzenden:

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Nederland: € 10,00
België: € 15,00
Duitsland: € 15,00

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, morgen in huis.
Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen, wordt uw bestelling ingepakt en melden wij deze aan bij Post NL of DPD.
U krijgt altijd een Track & Trace nummer toegestuurd per e-mail waarmee u de bestelling kunt volgen.

Kan ik mijn bestelling vandaag ook afhalen?

Als wij uw bestelling hebben ontvangen, dan kunt u de bestelling binnen 2 uur afhalen bij de afhaalbalie.
Bij het afhalen van uw bestelling moet u wel de bestelbon en
legitimatiebewijs meenemen voor controle.

Vragen over betalingsmogelijkheden:

Wat zijn betalingsmogelijkheden?

– Vooruitbetaling
– Betalen op rekening, bekijk de betalingsvoorwaarden
– iDEAL
– Bancontact
– Creditcard + 1,8%

Let op, u kunt geen creditcard betaalmethode uitvoeren in een cloud of VPN omgeving i.v.m. veiligheidscontrole.

Vragen over retouren:

Ik krijg mijn computer niet goed werkend. Kunnen jullie mij helpen?

Voor technische ondersteuning kunt u zowel telefonisch als via de mail contact opnemen met onze klantenservice.

Mijn computer is defect. Wat moet ik doen?

U kunt uw defecte computer terugsturen naar ons adres, zodra wij uw computer hebben ontvangen, wordt uw computer kosteloos vervangen of gerepareerd.