Veelgestelde vragen

Alle NUC configuraties worden geassembleerd, geïnstalleerd en volledig geupdate geleverd.

Hieronder staan de antwoorden op van veel gestelde vragen.

Staat uw vraag er niet bij of komt u er niet uit, neem dan gerust contact met ons op!

Kan ik als zakelijke klant of particulier producten bestellen?

Ja, u kunt zowel als zakelijke klant of particulier producten bestellen via onze webshop.

Kan ik een eigen configuratie samenstellen naar mijn wensen?

Ja, u kunt elke configuratie helemaal samenstellen naar uw eigen wens,
zoals model, merk keuze van geheugen of SSD en besturingssysteem keuze
van alleen Windows 10 Pro.

Kan ik een Intel NUC PC bestellen zonder een besturingssysteem?

Nee, een Intel NUC PC wordt alleen standaard geleverd met Windows 10 Pro.

Kan ik een Intel NUC PC bestellen met Windows 10 Home?

Nee, een Intel NUC PC wordt alleen geleverd met Windows 10 Pro licentie
voor zowel zakelijk als thuisgebruik.

Is een Intel NUC PC compatibel voor Windows 11 Pro?

Ja, een Intel NUC PC is compatibel voor Windows 11 Pro
en ondersteunt ook TPM 2.0 en UEFI.

Kan ik nu al een Intel NUC PC bestellen met Windows 11 Pro?

Nee, Windows 11 Pro komt in november 2021 op de markt.

Kan ik Windows 10 Pro gratis upgraden naar Windows 11 Pro?

Ja, u kunt Windows 10 Pro gratis upgraden naar Windows 11 Pro.

Kan ik een images zelf samenstellen?

Ja, u kunt elke images helemaal samenstellen voor uw bedrijf of organisatie.

Kan ik een extra HDD of SSD in laten bouwen?

Ja, u kunt een extra HDD of SSD in laten bouwen naar uw eigen wens.
Neem dan contact op met onze verkoopafdeling of vraag hier een offerte aan.

Hoe ontvang ik een gratis recovery USB stick?

U kunt bij elke bestelling een gratis recovery stick aanvragen
bij het onderwerp “Bestelnotities”

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Nederland: € 10,00
België: € 15,00
Duitsland: € 15,00

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, morgen in huis.
Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen, wordt uw bestelling ingepakt
en melden
wij deze aan bij PostNL of DPD. U krijgt altijd een Track & Trace
nummer toegestuurd
per e-mail waarmee u de bestelling kunt volgen.

Kan ik mijn bestelling vandaag ook afhalen?

Als wij uw bestelling hebben ontvangen, dan kunt u de bestelling binnen
2 uur afhalen bij de afhaalbalie. Bij het afhalen van uw bestelling moet u wel
de bestelbon en
legitimatiebewijs meenemen voor controle.

Wat zijn betalingsmogelijkheden?

– Vooruitbetaling
– Betalen op rekening voor zakelijke klanten in overleg
– iDEAL
– Bancontact
– Creditcard + 1,8%

Let op, u kunt geen creditcard betaalmethode uitvoeren in
een cloud of VPN omgeving i.v.m. veiligheidscontrole.

Ik krijg mijn product niet goed werkend. Kunnen jullie mij helpen?

Voor technische ondersteuning kunt u zowel telefonisch als via de mail
contact opnemen met onze klantenservice. contactpagina

Mijn product is defect. Wat moet ik doen?

U kunt uw defecte product terugsturen naar ons adres, zodra wij uw product hebben
ontvangen, wordt uw product binnen 3 werkdagen kosteloos vervangen of gerepareerd.

Hoelang heb ik garantie op mijn product?

U heeft bij ons een standaard garantie van 3 jaar, de garantieperiode
van uw product staat aangegeven op uw factuur.

De verpakking van mijn afgeleverde bestelling is beschadigd. Wat moet ik doen?

Als u bij aflevering al kunt zien dat de levering beschadigd is óf dat deze open is of is geweest,
adviseren wij u om deze te weigeren. Wij ontvangen de levering dan retour.
Om toch zo snel mogelijk over uw producten te kunnen beschikken, kunt u ons van uw weigering
en de reden hiervoor alvast op de hoogte stellen.
Na ontvangst van uw bestelling, zullen wij
de zending zo snel mogelijk opnieuw versturen.
Mocht u van mening zijn dat de schade aan
de zending geen invloed heeft gehad op
de kwaliteit van de producten, dan kunt u overwegen het
pakket toch te accepteren.
In dat geval kunt u het beste foto’s maken van het pakket.
Blijkt achteraf dat er toch
schade aan de inhoud is aangericht, dan verzoeken wij u dit direct
aan onze
klantenservice te melden via +31 (0)547 769012