Veelgestelde vragen

Alle NUC configuraties worden geassembleerd, geïnstalleerd en volledig geupdate geleverd.

Hieronder staan de antwoorden op van veel gestelde vragen.

Staat uw vraag er niet bij of komt u er niet uit, neem dan gerust contact met ons op!

Kan ik een Intel NUC PC samenstellen naar mijn wensen?

Ja, u kunt elke Intel NUC PC helemaal samenstellen naar uw eigen wens,
zoals model, merk keuze van geheugen of SSD en besturingssysteem keuze
van Windows of Linux.

Kan ik een images zelf samenstellen voor een Intel NUC PC?

Ja, u kunt elke images van een Intel NUC PC helemaal samenstellen
voor uw bedrijf of organisatie.

Hoe ontvang ik een gratis recovery USB stick?

U kunt bij elke bestelling een gratis recovery stick aanvragen
bij het onderwerp “opmerkingen

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Nederland: € 10,00
België: € 15,00
Duitsland: € 15,00

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, morgen in huis.
Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen, wordt uw bestelling ingepakt
en melden
wij deze aan bij PostNL of DPD. U krijgt altijd een Track & Trace
nummer toegestuurd
per e-mail waarmee u de bestelling kunt volgen.

Kan ik mijn bestelling vandaag ook afhalen?

Als wij uw bestelling hebben ontvangen, dan kunt u de bestelling binnen
2 uur afhalen bij de afhaalbalie. Bij het afhalen van uw bestelling moet u wel
de bestelbon en
legitimatiebewijs meenemen voor controle.

Wat zijn betalingsmogelijkheden?

– Vooruitbetaling
– Betalen op rekening voor zakelijke klanten in overleg
– iDEAL
– Bancontact.

Ik krijg mijn product niet goed werkend. Kunnen jullie mij helpen?

Voor technische ondersteuning kunt u zowel telefonisch als via de mail
contact opnemen met onze klantenservice. “contactpagina”

Mijn product is defect. Wat moet ik doen?

U kunt uw defecte product terugsturen naar ons adres, zodra wij uw product hebben
ontvangen, wordt uw product binnen 3 werkdagen kosteloos vervangen of gerepareerd.

Hoelang heb ik garantie op mijn product?

U heeft bij ons een standaard garantie van 3 jaar, de garantieperiode
van uw product staat aangegeven op uw factuur.

De verpakking van mijn afgeleverde bestelling is beschadigd. Wat moet ik doen?

Als u bij aflevering al kunt zien dat de levering beschadigd is óf dat deze open is of is geweest,
adviseren wij u om deze te weigeren. Wij ontvangen de levering dan retour.
Om toch zo snel mogelijk over uw producten te kunnen beschikken, kunt u ons van uw weigering
en de reden hiervoor alvast op de hoogte stellen.
Na ontvangst van uw bestelling, zullen wij
de zending zo snel mogelijk opnieuw versturen.
Mocht u van mening zijn dat de schade aan
de zending geen invloed heeft gehad op
de kwaliteit van de producten, dan kunt u overwegen het
pakket toch te accepteren.
In dat geval kunt u het beste foto’s maken van het pakket.
Blijkt achteraf dat er toch
schade aan de inhoud is aangericht, dan verzoeken wij u dit direct
aan onze
klantenservice te melden via +31 (0)547 769012